مایا

نویسنده: یاستین گوردر
شابک: 9786004562232
تعداد صفحات: 424
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 17-30 سال
دسته‌بندی: جوان، معمایی، واقع‌گرا، فلسفی
قیمت:
۱۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۹۸,۱۰۰ تومان

«میلیاردها سال برای خلق یک انسان لازم است و تنها چند ثانیه برای مردن.»

فرانک و ورا بعد از درگذشت دخترشان، به تلخی از یکدیگر جدا شدهاند. حالا فرانک در سفرهای تنهاییاش با زوجی اسپانیایی آشنا شده که معتقدند جهان هستی از لحظهی انفجار بزرگ تاکنون، مسیر و هدف مشخصی را دنبال میکند. فرانک زیستشناس است؛ او که تاکنون به هیچ رمزورازی در حیات باور نداشته، حالا دارد اینها را برای همسرش، ورا، مینویسد؛ روایتی از همصحبتی و گشتوگذار با آن زوج عجیب در جزیرهای بهشتی در فیجی. نسخهای از این نامهی طولانی به دست نویسندهای انگلیسی میافتد. او ماجرا را پیچیدهتر و عمیقتر از ظاهر آن میداند، ماجرایی که نیازمند روایتی دیگر است.

نویسندهی کتاب دنیای سوفی در این اثر خود نیز همچون آثار دیگرش معما، راز و فلسفه را در بستر داستانی پرکشش به هم میآمیزد. داستانی اثرگذار که با نمایش رویارویی منظومههای فکری متفاوت، جستوجوی معنای زندگی را در گسترهی کهکشان تصویر میکند.

شما چه می‌گویید

منم عاشق کتابم ولی خیلی پول برای خرید ندارم. لذا عضو یک کتابخونه شدم و همه کتابا رو از کتابخونه می گیرم و می خونم. یوستین گوردر عالیه. خیلی دوستش دارم. مایا رو تازه شروع کردم. 25 صفحه ازش خوندم و به نظرم مثب بقیه کتابهای یوستین گوردر جذابه.
این کتاب برای مادرها مناسبه؟؟؟؟

سلام دوست خوب‌مون

بله رده سنی این کتاب جوان و بزرگسال است. 

آقا چه خبره ۱۰۹ هزار تومان فکر کردیم مردم چقدر پول دارند . من این کتاب رو دلم خواست می خوام بخرمش ولی نمی تونم به خاطر قیمتش . یه فکری هم به حال کسایی که وضع مالیشون زیاد خوب نیست هم بکنین دارن از کتاب محروم می شن.
سلام دوست عزیزم
ما هم بابت این موضوع ناراحتیم. ازت می‌خواهیم که بهمون حق بدی چون ما در تعیین قیمت نهایی کتاب بی‌تقصیریم. عوامل مختلفی مثل قیمت کاغذ، هزینه‌های چاپ و ... هستند که قیمت نهایی کتاب رو مشخص می‌کنند. تلاش می‌کنیم تخفیف‌های مناسبتی بیشتری رو هم برای کتاب‌ها در نظر بگیریم.

مایا