کارآگاه اریک فوگلر 1/ اریک فوگلر و جنایت‌های شاه سفید

نویسنده: بئاتریس اوسس
مترجم: کژوان آبهشت
شابک: 9786222042332
تعداد صفحات: 176
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 12-16 سال
نام مجموعه‌: کارآگاه اریک فوگلر
قیمت:
۱۳۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۱۲۱,۵۰۰ تومان
اریک فوگلر به‌شدت اهل نظم‌وترتیب است، اما گاهی اتفاقاتی برایش می‌افتد که زندگی منظم و مرتبش را دستخوش تغییرات جدی می‌کند. از آنجا که اریک خودش هم پسر کنجکاوی است، موقعی که با مسئله‌ی مشکوکی مواجه می‌شود، سرنخ‌های ماجرا را کشف و پیگیری می‌کند تا به جواب پرسش‌هایش برسد.

البته گاهی هم این کنجکاوی‌ها او را درگیر ماجراهای خطرناکی می‌کند؛ او که برای تعطیلاتش مشغول برنامه‌ریزی سفر به نیویورک بود، اصلاً فکر نمی‌کرد که به‌جای سفر رؤیایی‌اش پایش به پرونده‌ی قتل‌هایی زنجیره‌ای و هولناک باز بشود. پرونده‌ی مخوفی که تمام مردم آلمان را به وحشت انداخته است...

شما چه می‌گویید

سلام هوپا خیلی باحالی!!!!!!!!! یک سوال پست های بالای چند هزار تومان رایگان هست؟؟؟ یک سوال دیگه چقدر زمان می برد که پست کتاب را تحویل بده ؟؟؟
سلام دوست خوب‌مون
خرید بالای 250 هزار تومان رایگان ارسال میشه و زمان تقریبی تحویل بسته به مشتری نهایت تا 3 روز کاری هست.
عالی عالی
کاش عکس های بیشتری از کتاب موجود بود

سلام دوست خوب‌مون

حتما نظرتون رو به مدیریت نشر هوپا منتقل می‌کنیم. اما به این نکته هم توجه کن که بعضی از کتاب‌ها که رده سنی بالاتری دارند بیشتر متن دارند و عکس کمتری دارند. 

سلام هوپا ???? خیلی عشقی???? فقط چرا جلد بعدی این کتاب رو منتشر نمی‌کنی؟ تقریبا یک سالی از انتشار جلد قبل میگذره

سلام دوست خوب هوپایی

به احتمال زیاد تا اوایل زمستون این کتاب رو به دست‌تون می‌رسونیم.  اینستاگرام نشر هوپا رو دنبال کن تا از موجود شدن این کتاب مطلع بشی!

کتاب خیلیییی خوبی بود داستان خیلی معمایی و جالبی داشت و از همه بهتر غیر قابل پیش بینی بود من 14 سالمه و ازش خیلی خوشم اومد به شما پیشنهادش می کنم.
بزار رسه دستم بعد نظر بدم ولی من که یکمش روکه از بخش چند صفحه بخوانید خواندم عالی بود فوق العاده یه دونس شما هم یه دونه این
کارآگاه اریک فوگلر 1/ اریک فوگلر و جنایت‌های شاه سفید