نفرین جغد

نویسنده: الهام فلاح
شابک: 9786222041090
تعداد صفحات: 160
نوع کتاب: تألیف
گروه سنی: 11-15 سال
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۴۴,۱۰۰ تومان
بامداد شاگرد اول شده. مگر ممکن است کسی که تا به حال توی مدرسه دیده نشده شاگرد اول بشود؟ آرتین و سام با کمک نارگل برای کشف راز بامداد و شاگرد اولی‌اش کلی نقشه‌ی پردردسر کشیدند و فهمیدند پای یک جغد مرموز خارش‌آور در میان است.

بعضی آدم‌ها نمی‌دانند جای پرنده توی آسمان است نه در قفس. برای همین هم نمی‌دانند بعضی پرنده‌ها چه نیروهای عجیبی دارند. درست مثل جغدی که توی یک قفس در خانه‌ی بامداد زندگی می‌کند. آیا آرتین و سامی و نارگل می‌توانند نفرین این جغد را باطل کنند و بامداد را نجات بدهند؟

پدیدآورندگان

شما چه می‌گویید

با سلام، اول از همه بابت کتاب های بی نظیرتونننن متشکرم، دوما این کتاب ترسناکه؟ برای کسانی که داستان ماجراجویانه و تخیلی دوست دارن مناسبه؟ میخوام واسه تولد دوستم براش یه کتاب بخرم????

سلام دوست عزیزمون

بله درسته، این کتاب ترسناک، ماجراجویانه و هیجانیه. اگر دوستتون طرفدار داستان‌های ترسناکن، این کتاب می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه.

سلام ممنون از نشر هوپل کتاب های خوبی برای گروه سنی کودک و نوجوان داره من همین امروز دو نشر از هوپا رو خریدم و فردا به دستم میرسه این کتاب رو خریدم چون وقتی خلاصه شو خوندم خوشم اومد ممنون تازع تعریف کتاب های هوپا هم زیاد شنیدم ممممممننننووووووننننن
من کتاب زال و رودابه خانم فلاح رو خوندم به هوای همون نفرین جغد هم خریدم. در کل نثرشون خیلی ساده و کشش داره. من چون داستانای عاشقانه دوست دارم، زال و رودابه رو بیشتر از این پسندیدم.
نفرین جغد