نگهبانان گاهول 1/ اسارت

نویسنده: کاترین لسکی
شابک: 9786222040062
تعداد صفحات: 280
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 11-15 سال
نام مجموعه‌: نگهبانان گاهول
قیمت:
۱۸۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۱۶۶,۵۰۰ تومان
سورن در جنگل تایتو متولد شده است؛ قلمرویی آرام که جغدهای انباری در آن زندگی می‌کنند. ولی در دنیای جغدها شرارتی در کمین است، شرارتی که صلح تایتوها را بر هم خواهد زد و مسیر زندگی سورن را تا ابد تغییر خواهد داد.

سورن را اسیر می‌کنند و به دره‌ای تاریک و مخوف می‌برند که به یتیم‌خانه مشهور است؛ سورن و دوستش گیلفی می‌دانند که تنها راه خروج، مسیری رو به بالا است؛ بنابراین برای فرار، باید کاری کنند که تا آن‌موقع هرگز انجام نداده‌اند: آن‌ها باید پرواز کنند.

به‌این‌ترتیب سفری جادویی آغاز می‌شود. سورن و گیلفی در طول راه با دو جغد دیگر ملاقات می‌کنند. این چهار جغد با هم متحد می‌شوند تا حقیقت را بیابند و از دنیای جغدها در برابر خطری تصورناپذیر محافظت کنند.

شما چه می‌گویید

سلام هوپا من می خواهم این کتاب را سفارش بدهم و به خاطر خرید قبلی ام شما کد تخفیفی به من دادید که تا بهمن معتبر است اما من حتی یک بار هم از کد تخفیف استفاده نکردم و وقتی کد تخفیف را می زنم می گوید این کد برای من نیست می شود راهنمایی ام کنید تا چی کار کنم ؟؟
سلام دوست خوب‌مون
لطفا با همون خطی که ثبت‌نام انجام دادی، خریدت رو ثبت کن تا کد تخفیف برات اعمال بشه.
سلام، من این کتابو خیلی دوست داشتم❤ کتاب هایی با ژانر تخیلی و ماجراجویانه برای من چی پیشنهاد می کنید؟

سلام دوست خوبمون

این کتاب‌ها رو بررسی کنید: "مجموعه‌ی دوزخیان"، "مجموعه‌ی پنج‌گانه‌ی زمان" و "مجموعه‌ی دزدان دریایی تصادفی

سلام این کتاب محشره یکی از دوستام برای تولدم اینو خرید من عاشقش شدم، الان همه جلد هاشو خوندم واقعا داستات قشنگیه.
یه کتاب خیلی عالییی هست که از خواندنش لذت بردم و دوست دارم برم سراغ جلد بعدیش، این کتاب رو برای کسانیکه که مثل من دوست دارن بعضی اوقات دنیا رو از دید چیزهای مختلفی مثل جغد‌ها ببینن، پیشنهاد می‌کنم که حتما بخونن و غرق در دنیای کتاب بشن و همراه سورن و دوستاش (شخصیت های اصلی کتاب اسارت) به ماجراجویی به پردازند.
عالیه من از فروشگاه تهرانپارس این جلد رو خریدم خیلی خوبه داستانش پیشنهاد میدم بقیه هم که کامنت منو می خونن بخرنش
نگهبانان گاهول 1/ اسارت