لاما یونایتد 1

نویسنده: اسکات آلن
تصویرگر: سارا هورن
شابک: 9786222040000
تعداد صفحات: 324
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 11-15 سال
نام مجموعه‌: لاما یونایتد
قیمت:
۲۳۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۲۱۱,۵۰۰ تومان
تیم منچستریونایتد را می‌شناسید؟ بد نیست بدانید که لاماها هم تیم فوتبال خودشان را دارند! فکر کنید اگر یازده تا لامای مشنگ ندانسته خاکستر بهترین فوتبالیست تاریخ را بخورند چه خواهد شد؟ البته که آن‌ها فوتبالیست‌های محشری می‌شوند! لامایونایتد با مربی‌گری پسربچه‌ای یازده ساله به نام تیم و دوست عجیب‌وغریبش قاهره و پیرمرد اسکاتلندیِ برنده‌ی جام جهانی (بله، ظاهراً این مورد حقیقت دارد) وارد مسیر شگفت‌انگیز بازی‌های یک جام می‌شوند، اما چه کسی دوست دارد به تیمی از لاماهای مشنگ ببازد؟ هیچ‌کس!

تیم‌های رقیب تمام تلاششان را می‌کنند تا راه لامایونایتد را سد کنند. وقتی پای باارزش‌ترین جام فوتبال دنیا درمیان باشد، آن‌وقت فوتبال، بازی خشن و ناجوانمردانه‌ای خواهد بود.

شما چه می‌گویید

سلام هوپا برادر من بیست سال داره و یک کتاب نوشته.چجوری اونو ارسال کنم؟

سلام کیان عزیزمون

شما می‌تونید از طریق این آدرس ایمیل با ما در تماس باشید: talif@hoopa.ir

ولی نشر هوپا تا پایان سال 1401 پذیرش اثر ندارد. 


عالی بود از خیلی زیبا بود
من ۱۱ سالمه این کتاب رو خوندم ولی بنظرم باید مال زیر ۱۰ سال باشه چون اتفاقاتی به خوبی ته جدولی ها که یکی از بهترین کتاباتونه نداره.من دنبال به کتاب مثل ته جدولی ها می گشتم.

 دوست خوبم سلام 

ما باید این موضوع رو در نظربگیریم که همه‌ی هم سن و سال‌های شما، کتاب‌خوان‌های حرفه‌ای نیستند. محتوای کتاب‌ها باید ساده، روان و مطابق با سلیقه‌ی تمامی افراد در گروه سنی شما باشه.


خیلی خیلی خوب بود.
لاما یونایتد 1