علفزار کیت

نویسنده: دیوید آلموند
شابک: 9786222040963
تعداد صفحات: 288
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 13-17 سال
قیمت:
۸۴,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۷۵,۶۰۰ تومان

کیت بهتازگی همراه والدینش به زادگاه خانوادگیشان آمده. آنها قرار است با پدربزرگ زندگی کنند و مراقبش باشند؛ او نشانههایی از فراموشی دارد، اما هنوز میتواند قصههای سحرآمیزی از روزگار قدیم برای کیت تعریف کند؛ از معدن قدیمی شهر بگوید، از ماجراهای اسرارآمیزی که آنجا با کارگران و معدنچیانِ دیگر به چشم خود دیده است. اما کیت خیلی زود متوجه میشود در این شهر کوچک، چیزهای غیرعادی دیگری هم وجود دارد؛ مثل بازیها و پیمانهای پنهانی بین بچههای مدرسه که برای ورود به آنها باید رازدار بود. برای او همهچیز از موقعی آغاز میشود که پا به آن معدن قدیمی میگذارد و در بازی «مرگ بازی» شرکت میکند...

اما کیت سعی میکند در دنیای مردگان و اشباح، دوستان خشن، انتقام و جنون، راهی بهسوی صلح و دوستی پیدا کند.

شما چه می‌گویید

بله کتابخون حرفه ای هستم . ممنونم
سلام .دوستم ۱۱ سالشه و خونده این کتابو . من هم می تونم با ۱۱ سال سن بخونمش ؟

سلام دوست خوبمون

این کتاب مناسب سن 11 سال نیست. البته اگر کتابخون حرفه‌ای باشی می‌تونی این کتاب رو بخونی. ما هم بهت پیشنهاد می‌کنیم پی‌دی‌اف چند صفحه‌ی اول رو بخونی تا انتخاب بهتری داشته باشی. 

سلام هوپا جون جدیدا کتابای خیلی خوبی داری منتشر میکنی و من خیلی خوشحالم :) من ۱۴ سالمه ، میشه چند تا کتاب فلسفی که مناسبم باشه رو بهم معرفی کنی؟

سلام دوست خوبمون

این کتاب‌ها پیشنهاد ما به شماست: "قصر قورباغه‌ها"، "سلام! کسی اینجا نیست"، "مجموعه افلاطون‌های جوان"، "من زندگی هستم"، "من مرگ هستم"، "راز فال ورق"، "مجموعه‌ی پنج‌گانه‌ی زمان"، "مجموعه‌ی پرسش‌های خیلی‌ خیلی مهم" و "درون یک آینه درون یک معما"

سلام این کتاب عالیه فقط یه سوال داشتم در نمایشگاه کتاب در غرفه شما به صورت حضوری تخفیف ندارین؟ به صورت حضوری ورک بوک ، پیکسل ، خودکار اینا نمیدهید؟؟؟؟

سلام دوست خوب هوپایی

بله حتما تخفیف داریم. اینکه ندونی دقیقا توی نمایشگاه چه خبره هیجانش خیلی بیشتره :) 

سلام هوپا شما امسال نمایشگاه کتاب غرفه دارید ؟

سلام دوست عزیزمون

بله حتما هستیم. 

سلام هوپا جون ژانرش ترسناکه؟ یا فلسفیه؟ من ک ۱۴ سالمه میتونم بخونم؟

سلام دوست عزیزمون

بله مناسب سنتون هست. این کتاب برای 13 تا 17 ساله. ژانرش هم واقع‌گرا و فلسفیه  

علفزار کیت