تونل وحشت دانش/ شکلات شگفت‌انگیز

نویسنده: آلن مک‌دونالد
تصویرگر: کلایو گادارد
مترجم: فریبا چاوشی
شابک: 9786222043636
تعداد صفحات: 168
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 11-17 سال
نام مجموعه‌: تونل وحشت دانش
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۴۳,۲۰۰ تومان

شکلات! چهچیز دیگری سراغ دارید که اینقدر جذاب باشد؟ این شیرین دوستداشتنی که از دانهی گیاهی در آمریکای مرکزی درست شده بود، در سرتاسر دنیا پخش شد.

این کتاب مخصوص کشتهمردههای شکلات است؛ کسانی که میخواهند بیشتر دربارهی خوراکی موردعلاقهشان بدانند. اینجا میتوانید تاریخچهی شگفتانگیز شکلات را از زمان «قبیلهی سرخپوستی آزتک» تا زمان «شکلات آئرو» دنبال کنید. با عشقِشکلاتهایی مثل رولد دال آشنا شوید و بفهمید چرا آدمکشها برای مسمومکردن طعمههایشان از شکلات استفاده میکردند. بعد از دانستن همهی اینها میتوانید خانواده و دوستانتان را هم غافلگیر کنید؛ با هزار تا حقیقت شکلاتی از راهنمای شگفتانگیز شکلاتیِ ما!

شما چه می‌گویید

واقعا کتاب جالبی بود اشانتیون ها هم عالی بود یدونه خودکار یدونه دفترچه یدونه دفتر برنامه ریزی میشه کتاب انجایی که جنگل تمام میشود و رژه شبانه رو موجود کنید

سلام دوست عزیزمون

مبارکتون باشه :) این کتاب‌هایی که گفتید توسط نشرهای دیگه‌ای منتشر شده. 

سلام کی مجله هوپا منتشر میشه؟

سلام دوست خوبمون

از روز 8 مردادماه، شماره‌ی سوم مجله موجود شده و می‌تونید خریدتون رو ثبت کنید. 

سلام خسته نباشید هدایا ی که ارسال میشه چی هست

سلام دوست عزیزمون

در حال حاضر خودکار و دفترچه موجوده. 

سلام ببخشید من اینو الان سفارش دادم .با هدایای که گفتین تقویمو خودکارو....به دستم میرسه ؟چون تقویمش وچیزای دیگه ای که داره خیلی باحاله مخصوصا تقویمش????????

سلام دوست خوب‌مون

بله بله به همراه سفارشتون ارسال می‌شه. 

عالی بود کتاب چگونه یک شاهکار ادبی بنویسیم ♥♥
علمی است
هوپا جلد بعدی (باستان شناسی وحشتناک) کی منتشر میشه؟

سلام 

هنوز مشخص نیست دوست خوبمون.

وای نفهمیدم آمد خیلی دوست دارم بخونمش مرسیی
وای!منتشر شد
میشه بگید حدودا کی میاد تو بازار؟

سلام دوست خوب‌مون

صبور باشید توی همین هفته موجود می‌شه. 

سلام هوپا میخوای برای شب یلدا تخفیف بزاری من اینستاگرام هوپا رو نگاه میکنم اما خبری نیست میشه تا ۱۰روز بعد از شب یلدا بزاری چون من تولدم اول های دی و می‌خوام حدود ۴۰۰تومن کتاب بخرم ممنون

سلام دوست خوب هوپایی

اواسط هفته‌ی آینده برنامه‌های یلدا رو اعلام می‌کنیم. از اینستاگرام نشر هوپا غافل نشو!

سلام به نشر عالیییییییییییی هوپا . ببخشید میخواستم ببینم که اسم جلد بعدی ماکاموشی ، کوفسکی کاراگاه خصوصی ، جویندگان سرنخ ، کاراگاه آگاتا چیست و اینها کی موجود میشوند ؟

سلام دوست خوبمون

عجله نکنید. اسم کتاب‌ها تا لحظه‌ی آخر نهایی نمی‌شه و نمی‌تونیم الان اسم کتاب‌ها رو بگیم.

سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا یک مترجم میتونه برای کتاب بدون تصویری که میخواد ترجمه کنه تصویر بزاره توی کتاب؟؟ این کار برای کتاب های کارآگاهی خیلی بدرد میخوره وقتی میگم تصویر منظورم مثلا تصویر تکه کاغذیه که روش یه سرنخ نوشته فقط همین در ضمن خیلی خوشحال شدم کلی کتاب ایرانی که منتظرشون بودم همشون با هم اومدن عالیه
سلام دوست عزیزمون
ترجمه و تصویرگری کتاب دوتا کار جدا از هم هست، یعنی شما هم به ترجمه کتاب علاقه دارید و هم تصویرگری. چرا که، اگر هردوی این‌کارها رو یاد بگیرید می‌تونید درآینده هم مترجم باشید و هم تصویرگر.
کی میاد تو بازار؟

سلام دوست خوب هوپایی

زمان دقیق این‌که این کتاب چه زمانی موجود می‌شه، مشخص نیست. از اینستاگرام نشر هوپا غافل نشو! 

سلام هوپا.میشه بگی این کتاب دقیق یا حدودا کی میاد؟و اینکه چندجلدیه؟

سلام دوست خوب هوپایی

زمان دقیق این‌که این کتاب چه زمانی موجود می‌شه، مشخص نیست. از اینستاگرام نشر هوپا غافل نشو! 

وای چقدر منتظر این کتاب بودم امیدوارم زودتر بتونم بخونمش
وای چقدر کتاب جدید داریم. مرسیی هوپا
سلام یه نفر از آشنایان من که سنش کمه متوجه شدم که داره سوالاتی درباره کاری که میخوام میکنه خب دیگه باید دل رو بزنم به دریا من یک ساله که به کتاب و ادبیات علاقه مند شدم و میخواهم برای اولین بار کتابی را ترجمه کنم و در انتشارات هوپا منتشر کنم این کتاب کارآگاهی بسیار پرطرفدار را انتخاب کرده ام پیشنهادم این است که یک صفحه یا دو صفحه را اختصاص دهیم به توضیحات شخصیت قهرمان خلاصه معماهایی که در قسمت های قبل آمده و اطلاعات مختصری تا خواننده در جریان داستان قرار بگیرد البته جواب معماها و نام مجرم به هیچ وجه نباید لو داده بشه ولی نام قسمت های قبلی و نشر اونها ذکر بشه تا خواننده اگه تمایل داشت اونا رو بخونه ولی همانطور که گفتم خلاصه ش گفته بشه فقط چون من تجربه ندارم نمیدونم مراحل ترجمه چطوریه ولی میخوام هر چه زودتر این کتاب به دست بچه ها برسه اگه شما اینجا اوکی دادید توی اینستاگرام پیام میدم و هماهنگی های بیشتر رو میکنیم اگه اونجا هم همه چی درست شد دیگه بصورت رسمی در ایمیل بهتون پیام میدم تا کار رو شروع کنیم فقط شما تایید کنید و مراحل ترجمه تا رسیدن به دست خواننده را کامل و با جزئیات بگید تا انشاءالله بزودی کار رو شروع کنیم با سپاس فراوان

سلام دوست عزیزمون

چقدر عالی. برای همکاری با نشر هوپا سن‌تون حتما باید بالای هجده‌سال باشه. اگر سن شما بالای هجده‌سال هست با شماره 021-88964615 داخلی 505 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند.

امیدواریم درآینده شما یکی از نویسنده‌های خوب هوپایی‌مون باشید.


تونل وحشت دانش/ شکلات شگفت‌انگیز