پدرام‌السلطنه 1/ پدرام‌السلطنه و سلفی با قبله‌ی عالم

نویسنده: احمد اکبرپور
تصویرگر: مسیح رضوی
شابک: 9786222042622
تعداد صفحات: 208
نوع کتاب: تألیف
گروه سنی: 11-15 سال
نام مجموعه‌: پدرام السلطنه
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۵۳,۱۰۰ تومان

پدرام دبیرستانی است و عاشق مطالعهی کتابهای تاریخی. داستان از آن جا آغاز میشود که چند روزی هرچه با ساغر تماس میگیرد، پیدایش نمیکند. ساغر دختری است که از کودکی با هم بزرگ شدهاند و در آینده قصد دارد با او ازدواج کند.

همان زمان او مشغول مطالعهی کتابی تاریخی است که ماجرای سفر ناصرالدین شاه به شیراز را شرح میدهد. پدرام که سابقهی ناراحتی عصبی دارد، این دو موضوع را با هم قاتی میکند. با خودش میگوید: «حتماً ناصر آمده که در شیراز هم زنهای جدید بگیرد.»

در مراسم استقبال از ناصرالدین شاه خودش را به سلطان میرساند و به او اعتراض میکند. سلطان برخلاف درباریان از جسارت او خوشش میآید و دوستی آنها اتفاقات بزرگی برای او و ساغر رقم میزند.

شما چه می‌گویید

سلام، من از دنبال کننده های همیشگی هوپا هستم و زیر اکثر کتاب ها نظر دادم???? خواستم از کسانی که خوندن بپرسم کتاب قشنگیه؟ البته کتاب های آقای اکبرپور همیشه قشنگه!
ببخشید جلد های دیگه هم از این کتاب موجود هست؟

سلام دوست عزیزمون

مشخص نیست هنوز. فعلاً جلد دوم رو آقای اکبرپور نوشتن.

کلا چند جلده؟

سلام دوست عزیزمون

مشخص نیست هنوز. فعلاً جلد دوم رو آقای اکبرپور نوشتن.


عالی به نظر میاد.
من نخوندم ولی می خوام بخونم عالی
داستان‌های استاد اکبر‌پور واقعا عالی‌اند.
سلام ببخشید یه سوال میگم که یه نویسنده میتونه واسه خودش اسم مستعار بزاره؟؟ یعنی قانونی مبنی بر همچنین چیزی هست؟؟ مثلا یه نفر به اسم حمید زارعی میتونه توی انتشارات اسم خودشو بزاره علی زارعی؟؟ مثلا جرونیمو استیلتن و لمونی اسنیکت همین کارو کردن لطفا جواب بدهید

سلام دوست خوب‌مون

بله می‌تونند اسم مستعار انتخاب کنند و قانون خاصی برای این مورد نیست. نویسنده‌های زیادی این کار رو انجام دادند و هر کدوم، برای این کار دلیل خاص خودشان را داشتند.

جالب به نظر میاد.
پدرام‌السلطنه 1/ پدرام‌السلطنه و سلفی با قبله‌ی عالم