پری سر به هوا 2/ خلبان بیلی و پندهای بی فایده

نویسنده: مریا یزدانی
تصویرگر: ناهید زمانی
شابک: 9786222043421
تعداد صفحات: 264
نوع کتاب: تألیف
گروه سنی: 9-13 سال
نام مجموعه‌: پری سر به هوا
دسته‌بندی: کودک، نوجوان، طنز، ماجراجویانه
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۵۳,۱۰۰ تومان

ژالهنوش پری کوچولویِ بازیگوش و سربههوا را با یک عقاب سیاه بداخلاق به مدرسهی شبانهروزی هزارپرتقال میفرستند تا باغبانی یاد بگیرد و اخلاقش درست شود؛ مدرسهای عجیب با دیوارهای خیلی بلند و بدونِ در ورودی. اما حتماً اشتباهی پیش آمده است. ژالهنوش فقط و فقط دلش میخواهد خلبان شود و اصلاً فکرش را هم نمیکند که بیلچه دست بگیرد و با معلمهای سختگیر مدرسه که روی کفش و کلاهشان گشنیز و پونه و نعنافلفلی کاشتهاند، سروکله بزند. اِسو، راسویِ زیر تخت، از گریههای ژالهنوش کلافه شده و خلبان بیلی هم میگوید که ژالهنوش باید خیلی بیشتر از اینها به فکر درس و مدرسهاش باشد. اما ژالهنوش دلش خیلی برای جیرجیرانیجونش تنگ شده، از درس و مدرسه بدش میآید و میخواهد زودتر به جنگل سبز و کلبه‌‌درختی خودش برگردد.

شما چه می‌گویید

آقا یک کم قیمت ها رو کم کنین. کتابا که خیلی ارزون نیستن و اختلاف قیمت بین جلد های مجموعه ها زیاده. بعدشم حداقل یک کم پول پیک رو کم کنین

سلام دوست عزیزمون

ما هم بابت این موضوع ناراحتیم. ازت می‌خواهیم که بهمون حق بدی چون ما در تعیین قیمت نهایی کتاب بی‌تقصیریم. عوامل مختلفی مثل قیمت کاغذ، هزینه‌های چاپ و ... هستند که قیمت نهایی کتاب رو مشخص می‌کنند. تلاش می‌کنیم تخفیف‌های مناسبتی بیشتری رو هم برای کتاب‌ها در نظر بگیریم.

چرا برای سفارش کتاب وقتی کد شهر و شماره خونه رو میزنم اخطار میده؟

سلام دوست عزیزمون

با شماره ۸۸۹۶۴۶۱۵ داخلی ۱۰۵ و ۱۰۶ تماس بگیر تا همکارای بخش فروش راهنماییت کنند.

سلام من تازه ۱۴ سالم شده این کتاب برا سن منم خوبه؟ جالب بود⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

سلام دوست عزیزمون

بهت پیشنهاد می‌کنیم که گزینه‌ی "چند صفحه از کتاب" رو انتخاب کنی و pdf چند صفحه‌ی اول رو بخونی تا برای انتخاب کتاب بهتر بتونی تصمیم بگیری.

پری سر به هوا 2/ خلبان بیلی و پندهای بی فایده