مدرسه‌ی خیال‌باف‌ها 4/ ارتش آشپزهای شیطانی

نویسنده: پملا بوچرت
تصویرگر: توماس فلینتم
شابک: 9786222044022
تعداد صفحات: 296
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 9-13 سال
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۱۷۱,۰۰۰ تومان

ماجرای این کتاب دربارهی سرآشپز جدید مدرسه است که از وقتی عوض شده، یکعالمه اتفاقات عجیب افتاده. فهرست غذای مدرسه پر از اسم غذاهایی شده که تا حالا نه من خوردهام، نه زَک و مِیسی و جودی. رفتار آشپزها هم خیلی مشکوک شده؛ چشمهایشان برق میزند و لبخندهای ترسناک میزنند. اصلاً هم معلوم نیست توی خوراک گوشت جدید چی میریزند!

تازه، سروکلهی یکعالمه مرغدریایی هم دوروبر مدرسه پیدا شده. چشمهای آنها هم برق میزند و قیافههایشان مثل آشپزها شیطانی است!

نکند آشپزها میخواهند با ارتش پرندههای شیطانی به مدرسهمان حمله کنند!

ای وااااای!!!

شما چه می‌گویید

جلد پنجم کتاب کی میاد؟
سلام دوست خوب‌مون
راستش درباره‌ی زمان انتشار جلدهای بعدی مجموعه‌ها نمی‌تونیم قولی بدیم و روز دقیقی رو بگیم. 
چند جلد داره

سلام دوست خوبمون

این مجموعه 4 جلدیه. 

سلام هوپا جان من خیلی کتاب های پر هیجان دوست دارم ولی از این کتابا کم میذارین لطفا بیشترش کنین و این کتاب هارو بهم معرفی کنین و این که این کتاب خلاصش برای من دانلود نمیشه ممنون میشم بهم بگید چرا و بازم ممنون ازتون به خواطر زحماتی که برامون میکشید????????

سلام دوست خوبمون

چشم حتما. با مرورگر، گوشی یا سیستم دیگه‌ای بررسی کنید. 

عالی هست ولی جلد پنج رو هوپا نداره

سلام دوست خوب‌مون

صبور باشید به زودی این کتاب هم چاپ می‌شه.  

کاملا مشخص است این نویسنده نمیداند پسر ها چه شکلی هستند . چون یک پسر بچه هرگز حاضر نمیشود با ۳ تا دختر دوستی کند . و این اصلا اتفاق نمی افتد .برای من اصلا باورپذیر نبود که زک با سه تا دختر همکاری میکند . بعد از چاپ جلد ۵ چاپش را متوقف کنید . یک نفر عمرا وسط ۳ جنس خالف نمیرود . در این کتاب رفتار زک درست مثل دختر ها بود در جالی که او پسر است .

سلام دوست عزیز

ممنون از نظرتان. ولی یکی از خوبی‌های داستان‌ها این است که ما را با آدم‌هایی آشنا می‌کند که مثل ما نیستند. ممکن است پسری با سه دختر در پروژه‌ای همکاری کند و اینجا ما دنیا را از دید او می‌بینیم.

عالی!ممنون هوپا کتابهای خوبی داری
سلام خیلی خوبه. اسم جلد پنج چیه؟

سلام به دوست خوب هوپایی

اسمش اینه: «یک آدم‌گرگی توی چادر من است»

جلد ۱ را میخواهم

سلام دوست خوب‌مون

روی اسم کتاب کلیک کن تا وارد صفحه‌ی خرید اینترنتی این کتاب بشی:

مدرسه‌ی خیال‌باف‌ها ۱/ معلمم آدم‌فضایی شده
سلام جلد 5 کی میاد ؟

سلام دوست خوبم

تلاش‌مون رو می‌کنیم تا آخر سال به دست‌تون برسونیم. 

چرا کرم هوپا باید کتاب بخوره؟؟؟ هوپا جان جواب قانع کننده بده

سلام دوست عزیزمون

به آدم های که کتابی در کتابخانه‌شان نخوانده نمی‌ماند و پولِ باقی‌مانده‌شان را همیشه صرف خریدن کتاب تازه می‌کنند. به این آدم‌ها در اصطلاح انگلیسی کرم کتاب (bookworm) یا در فارسی خوره‌ی کتاب می‌گویند.

به عبارت دیگه کسی که زمان زیادی از زندگیش را صرف کتاب‌ خواندن می‌کند یا کسی که به‌شکل غیرمعمول و حریصانه‌ای کتاب می‌خواند. کرم کتاب واقعی کسی است که معمولاً ترجیح می‌دهد جمعه شب‌ها، به‌جای رفتن به مهمانی در مبل خانه‌شان لم دهد و کتاب بخواند. یک کرم کتاب، بیشتر از خودِ کتاب، از کتاب خواندن لذت می‌برد.

سلام هوپا جون ساعت کار شعبه یوسف آبادتون تا کی هست و اینکه مثل شعبه گیشا همه ی کتاب هاتون رو داره؟ ی سوال دیگه هم داشتم ، کتاب بچه محل موزیسین ها راسته که قراره چاپ شه ؟

سلام دوست خوبم

همه‌ی نمایندگی‌های هوپا کتاب‌های ما رو موجود دارند. اما برای اطلاع دقیق‌تر از موجودی بهت پیشنهاد می‌کنم، با شماره‌‌ تماس 02188042569، شعبه‌ی یوسف‌آباد به صورت مستقیم تماس بگیری. 

بله به زودی قراره این کتاب برای فروش در سایت قرار بگیره. 

سلام وای چقدر خوب خیلی خوشحالم مدرسه جادوگری و ته جدولی های 8 و مدرسه خیالباف های4 دارن میان چه پاییز دل انگیز و خوردنی شد !
لطفا کتاب ته جدولی ها جلد بعدیش رو چاپ کنید

سلام دوست خوبم

اواسط آبان‌ماه منتظر جلد بعدی این مجموعه باش! 

سلام هوپا جونم. وای واقعا این کتاب عالیه یعنی اگه کسی نخونه واقعا یه کتاب فوق العاده محشر رو از دست داده! راستی این کتاب کلا چند جلده ؟؟؟ هوپا جون ممنون که این همه کتاب عالی برامون چاپ می کنین و نمی ذارین حوصله مون سر بره همین طوری پیش برین به نظر من که تو بهترین نشری هوپاااا???????????? عاشقتم هوپا که اینقدر خوبی. هوپا جون مراقب سلامتیت باش و تو این وضع کرونا ماسک بزن????????????
سلام دوست خوبم
خیلی خوشحالیم که دوستای خوبی مثل شما داریم. داشتن دوستای خوبی مثل شما، به ما انگیزه و انرژی می‌ده برای ادامه مسیر. این مجموعه کلا 5 جلدی است.
چشم ما هم ماسک‌ها رو می‌زنیم. تو هم مراقب خودت باش.
سلام راستش من تو عمرم کتاب کارآگاهی ایرانی واسه نوجوان نخوندم هیچ جا پیدا نمیشه وقتی میگم کارآگاهی ژانر ماجراجویی رو حساب نکنیدا این بود که میخواستم ازتون خواهش کنم اگر کتاب کارآگاهی ایرانی تو برنامه تون هست بهم بگید اگر هم نیست اضافه کنید اگه یادتون باشه تو پیام قبلی گفتید هر کی به یه ژانری علاقه منده و باید واسه همشون فراهم کنیم الان تنها ژانری که فراهم نکردید کارآگاهی پارسیه میدونم نویسنده ایرانی واسه ژانر کارآگاهی کمه خب در این شرایط میتونید از فیلمنامه نویس یا نویسنده بازی یا فیلم استفاده کنید یه بازی ایرانی بود بنام بال های تاریک باحال بود اسم نویسنده شم یادم رفت از این رده نویسندگان استفاده کنید خیلی باحال میشه
دوست عزیز هوپایی سلام
بابت نظر و پیشنهادی که برای ما فرستادید بسیار متشکریم. پیغام شما به بخش تألیف انتقال داده شد. خبر خوب اینکه به‌زودی یک کتاب تألیفی برای گروه سنی 10 تا 13 سال، با موضوع کارآگاهی خواهیم داشت. امیدواریم بتونیم کتاب‌های مشابهی هم برای سایر گروه‌های سنی منتشر کنیم. ممنون که همراه ما هستی.
سلاممممممممممممممممممممممممم من اومدم چه کتاب خفنی عشق جاان مرسی
سلام چرا پی دی اف اش افقی هست؟

سلام دوست عزیزم

ممنون از توجه و دقتی که داری. این مورد اصلاح شد.

سلام؛خسته نباشید؛ کی دوباره موجود میشه لطفا موجود کنید

سلام دوست عزیزم

این کتاب چاپ شده ولی هنوز برای فروش توزیع نشده است. 

ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم این و مدرسه جادوگری کی میان مردیم از انتظار

سلام دوست عزیزم

این کتاب تا آخر مهر‌ماه موجود می‌شه. بهتون پیشنهاد می‌کنم از اینستاگرام نشر هوپا غافل نشی! 

مدرسه‌ی خیال‌باف‌ها 4/ ارتش آشپزهای شیطانی