نینا و نیم 4/ دوقلوهای فضایی

نویسنده: ویسنس توست
تصویرگر: سارا سانچس
مترجم: مریم مصلی
شابک: 9786222042554
تعداد صفحات: 88
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 7-11 سال
نام مجموعه‌: نینا و نیم
دسته‌بندی: کودک، طنز، معمایی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۴۰,۵۰۰ تومان

نینا دختری نُه ساله است که آرزو دارد خبرنگار شود؛ اما وقتی آلما و اِلما، دوقلوهای همسان به محلهی آنها میآیند، خیلی سریع همهچیز تغییر میکند. آنها همیشه یکجور لباس میپوشند؛ و میدانند چطور توجه دیگران را به خودشان جلب کنند. آنها درست موقعی که بچههای محله دارند خودشان را برای شرکت در مسابقهی بزرگ آماده میکنند، وارد میشوند و غوغایی به پا میشود.

نینا به دوقلوهای تازهوارد شک میکند؛ چون احساس میکند چیز عجیب و مرموزی در آنها وجود دارد. اما نیم، خرگوش صورتی نامرئی، فکر میکند که نینا به دوقلوهاحسودیاش شده... اصلاً خودتان داستان را بخوانید و ببینید ماجرای نینا و نیم با دوقلوهای عجیب به کجا میرسد!

شما چه می‌گویید

سلام خیلی کتابش عالی بود من کتاب های کله کرگدن در غار آشوکا و غولماز رو خیلی دروست داشتم و مجموعه های کارگاه سیتو
کتاب های تام گیتس و خانه درختی جدیدشون کی میاد؟؟

سلام دوست عزیزم

تمام تلاش‌مون رو می‌کنیم خانه درختی 130 طبقه رو تا اوایل زمستون، و تام گیتس رو هم تا آخر 1400 به دست‌تون برسونیم. بهت پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از کتاب‌های جدید چاپ شده از اینستاگرام نشر هوپا غافل نشی! 

سلام ببخشید کلاس طنز نویسی آقای اکبر پور تاریخ بگزاریش یازدهم مهره الان ششم آبانیم و کلاس هنوز برگزار نشده دقیقا چه خبره من میخواستم ثبت نام کنم ولی راستش الان شک کردم دقیقا کی میخواد برگزار بشه من که گیج شدم

سلام دوست عزیز

برای اطلاع از کلاس‌های آکادمی به سایت https://hoopa.academy/ مراجعه کنید. همچنین می‌تونید از طریق شماره تلفن 88982892-021 داخلی 150 با همکاران آکادمی هوپا در ارتباط باشید.


سلام خسته نباشید من مسافر هستم و از اردبیل اومدم و میخوام حتما به شعبه کتاب فروشی تون سری بزنم :) میخواستم بپرسم که میشه لطفا در مورد موقیت شعبه یوسف آباد توضیح بدین و بگید که شعبه یوسف آباد از ساعت چند تا چند بازه؟

سلام دوست عزیز

آدرس شعبه یوسف‌آباد: تهران، یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی، بین کوچه‌ی 51 و 53، پاساژ رز، پلاک 24

شماره تماس: 021 - 88042569 

ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای غیرتعطیل از 11 صبح الی 10 شب 

عالیه کی میاد؟

سلام دوست عزیزم

تا آخر آبان‌ماه منتظر این جلد جذاب باش!

سلام کی میاد ؟
سلام دوست عزیزم
تا آخر آبان‌ماه منتظر این جلد جذاب باش!

نینا و نیم 4/ دوقلوهای فضایی