دفترچه خاطرات جغد 9 / مهمانی بالشی اوا

نویسنده: ربکا الیوت
تصویرگر: ربکا الیوت
شابک: 9786222043261
تعداد صفحات: 88
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 6-9 سال
نام مجموعه‌: دفترچه‌خاطرات جغد
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۱۱۲,۵۰۰ تومان
شنبه جشنِ تولد اِوا است! او برای یک مهمانی بالشی بزرگ برنامه‌ریزی می‌کند. در این مهمانی تماشای فیلم، بوفه‌ی بستنی، اتاقِ عکاسی و خیلی چیزهای دیگر هم هست. اِوا دیگر طاقت ندارد! همه‌ی دوست‌هایش هم خیلی هیجان‌زده هستند. البته... به جز سو سو می‌گوید نمی‌تواند بیاید. آیا اِوا می‌تواند سر دربیاورد چرا سو به مهمانی نمی‌آید؟ آن هم برای مهمانی بال‌انگیزِ او!

شما چه می‌گویید

ببخشید این مجموعه جلد ۱۰ هم دارد؟

سلام دوست عزیزمون

بله داره و به زودی موجود می‌شه و می‌تونید خریدتون رو ثبت کنید. 

سلام.جلد ۱۰ این کتاب کی منتشر میشه من چند وقت هست که منتظر هستم

سلام دوست خوب‌مون

درباره‌ی جلدهای بعدی مجموعه‌ها متأسفانه نمی‌توانیم زمانی اعلام کنیم. ممنون از صبوری و همراهیت

تبریک پیشاپیش تبریک میگم چی رو ؟ ۵ اسفند پارسال این جلد آمد تولدش مبارکههه
سلام چرا در نمایشگاه مجازی کتابهای دفترچه خاطرات جغد نیستند؟ ????

سلام دوست خوب‌مون

در سایت نمایشگاه، باید اسم اصلی کتاب رو جست‌و‌جو کنی! یعنی مثلا به جای این‌که بنویسی "جغد 9" باید اسم دقیق این جلد رو بنویسی: "مهمانی بالشی اوا" 

سلام ببخشید این کتاب ۱۶ جلد داره پس چرا به نظر زیری گفتین ده تا؟ منظور تون توی نشر خودتونه؟ چون ده هم چند ماه دیگه میاد؟
سلام دوست خوب هوپایی
تعدادی که به شما اعلام کردیم، تعداد عنوان‌هایی است که تا اون زمان نشر هوپا حق نشر (کپی رایت) اون رو از نویسنده اصلی خریداری کرده.

سلام این کتاب در مجموع چندجلده؟
سلام دوست خوبم 
این کتاب 10 جلد هست.

با سلام دفترچه خاطرات جغد ۱۰هم وجود داره؟ لطفا برای خرید راهنمایی کنین دخترو پسرم تا جلد ۹ خوندن میگن ۱۰هم داره ولی من پیداش نکردم
سلام دوست خوبم
به احتمال زیاد جلد 10 این کتاب، زمستون امسال وارد بازار می‌شه. برای خرید کتاب‌های نشر هوپا ‌می‌تونید از طریق همین سایت به صورت اینترنتی یا از طریق کتاب‌فروشی‌های ما به صورت حضوری اقدام کنید. 

وای من خیلی خیلی این مجموعه رو دوست دارم این جلد اش عالی بود عاشق اش شدم به نظرم جلد های ۷تا ۹ داستان هاشون جالب تر تره بقیه هم عالی. من همون اول که این جلد آمد (اسفند) خریدمش و تا حالا که شهریور هست ۱۳ بار خوندمش. زود جلد بعد رو هم بیارید لطفاً ????دیر شده اخه. ????
سلام دوست خوبم 
به احتمال زیاد این کتاب توی زمستون امسال وارد بازار میشه. درخواست ما ازتون این هست که با صبوری همراه ما باشید. برای همین به شما پیشنهاد می‌دیم برای اینکه از زمان توزیع کتاب‌ها اطلاع پیدا کنید در اینستاگرام و کانال تلگرام هوپا عضو بشید، چون زمانی که این کتاب فروشش آغاز بشه در این کانال‌ها، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

دفترچه خاطرات جغد 9 / مهمانی بالشی اوا