تان‌جی‌ها 2/ چنگ و غراب‌تاک

نویسنده: تد سندرز
تصویرگر: یاکوپ برونو
مترجم: مریم عزیزی
شابک: 9786222040376
تعداد صفحات: 544
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 13-16 سال
نام مجموعه‌: تان‌جی‌ها
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۵۸,۵۰۰ تومان
ایپرل، ضمیرخوان قدرتمندی است. او به کمک تان‌جی‌اش، افکار و احساسات جانوران را می‌خواند و می‌شنود. ایپرل دنیا را از چشم آن‌ها می‌بیند. به‌زودی او با راهنمایی زنی مرموز به‌نام ایزابل برای یافتن تکه‌ی گم‌شده‌ی تان‌جی‌اش راهی سفری پرماجرا می‌شود. در این سفر جاشوا هم آن‌ها را همراهی می‌کند. جاشوا پسربچه‌ای خجالتی است که می‌تواند مختصات جغرافیایی دقیق تمام مکان‌ها را از حفظ بگوید و فاصله‌شان را تخمین بزند.

در آن‌سو هورس و کلوئی هم در پناهگاه قراول‌ها با پسری هم‌سن‌وسال خودشان به‌نام براین آشنا می‌شوند. براین، ابزاربان تان‌جی اسرارآمیزی در اعماق وارن است.

اما هیچ‌کدام این ماجراها به‌اندازه‌ی حقایق اسرارآمیزی که در پایان داستان برای کلوئی و هورس آشکار می‌شوند عجیب و رازآلود نیست.

*

به‌این‌ترتیب تد سندرز در این مجموعه‌ی چهارجلدی با استفاده از چاشنی فانتزی دنیایی اغراق‌شده خلق می‌کند که دوستی و وفاداری قدرتمندترین عنصر آن است.

شما چه می‌گویید

سلام هوپا شما بعد تز خرید کتاب تا چند روز اون رو ارسال میکنید

سلام دوست عزیز

اگر ساکن محدوده‌ی شهر تهران باشید 24 الی 48 ساعت کاری باید منتظر بمونید و اگر ساکن شهرستان باشید ارسال بسته‌ی شما حداکثر یک هفته زمان می‌بره. 

خیلی کتاب خوبیه. به کساییی که به کتاب های تخیلی_فانتزی و ماجراجویانه علاقه دارند. حتما پیشنهادش می کنم. از دستش ندین.????????
تان‌جی‌ها 2/ چنگ و غراب‌تاک