ته جدولی‌ها 6/ راز قلعه‌ی افسون‌شده

تصویرگر: انریکه لورنسو
مترجم: سعید متین
شابک: 9786222041861
تعداد صفحات: 321
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 11-15 سال
نام مجموعه‌: ته جدولی‌ها
قیمت:
۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۲۶۱,۰۰۰ تومان
مسابقات بین‌المللی شش خاندان. با رقابت‌های متنوع، از جمله فوتبال. مسابقات در اسکاتلند برگزار می‌شود؛ در طول یک هفته‌ی کامل، با حضور تیم‌هایی از سراسر جهان. از همه بهتر این است که شب‌ها توی یک قلعه‌ی قدیمی می‌خوابیم. توی قلعه!!! قلعه‌اش که شبح ندارد احیاناً؟ در اسکاتلند، همه‌ی قلعه‌ها شبح دارند!

شما چه می‌گویید

من خیلی از کتاب های شما را دوست دارم من کتاب های کارآگاه سیتو ۸ و ۹ ، ته جدولی ۶، ماکاموشی ۸ و ۱۱ و ۱۲ ،را از کتابفروشی ها خریدم ،که بهترین کتاب هایی است که در عمرم خواندم و فوق العاده عالی بود.
سلام هوپا جذاب میخواستم یک خواهشی کنم لطفاً پیام های بیشتری در تلگرام بگذارید چون بعضی ها مثل من اینیستاگرام ندارند ممنون

سلام دوست عزیزمون

حتما نظرتون رو منتقل می‌کنیم. ممنون از همراهیتون 

سلام اگه کتاب رو سفارش بدم پیکس و نشانگر ته جدولی ها هم می ذارید؟

سلام دوست خوب‌مون

اگر موجود باشه بله حتما 

عالیییییییئیییییییییییییییییییییییییی
سلام مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی باحال بود که رفته بودند اسکاتلند و شبح دیدن خیلی باحال بود ممنون
خیلی عالیه!درسته مثل جلد های قبل فوتبالی نبود،ولی خیلی جالب بود.من مجموعه خانه درختی و ماکاموشی و تام گیتس که کتاب خیلی خوبیه رو دارم.همین ته جدولی ها هم میشه مین بگید هشتش کی میاد؟

سلام دوست خوبم

پیش‌بینی ما این هست که تا پایان مهرماه بتونیم این کتاب رو وارد بازار کنیم. اما پیشنهاد ما به شما این هست که از کانال تلگرام و اینستاگرام نشر هوپا غافل نشید چون به محض آغاز فروش این کتاب، در این کانال‌های ارتباطی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

سلام هوپا جونم????❤ یا بهتر بگم سلام به بهترین انتشارات جهان. هوپا جونم این کتاب خیلی فوق العاده بود من که عاشقش شدم. و این که کلا چند جلد داره این کتاب؟ می شه به من چند تا کتاب معرفی کنی؟ من کتاب های بلارت، وبلاگ خون اشام، خانه درختی، هوکوس پوکوس پنگوئن، فروشی ها، کاراگاه سیتو، گورخر گلادیاتور، ماکاموشی رو خوندم و ۱۰ سالمه و ژانرای وحشت و هیجانی و فانتزی و.. رو دوست دارم???????????????? هوپا جون ممنون‌ که این همه کتاب های خوب و عالی و فوق العاده برامون چاپ می کنین. و ممنون که توی این روزای کرونایی و قرنطینه این همه کتاب برامون چاپ می کنین❤❤ و در جواب محمدرضا باید بگم این کتاب الان تو کتابفروشی ها هست و می شه از کتاب فروشی ها این کتاب رو خرید. هوپا یادت نره بهم کتاب معرفی کنی!!! ممنوووووون مرسیییییی هوپااااا عاااااششقققتتتمممممم????????????????????????
سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحالیم که دوست خوبی و همراهی مثل شما داریم. 
در حال حاضر ناشر اصلی 19 جلد مجموعه‌ی ته‌جدولی رو چاپ کرده است.
 از منوی اصلی سایت، می‌تونی ژانرهای مورد علاقه‌ات رو ببینی اما برای نمونه چند عنوان بهت پیشنهاد می‌دهیم: 
"ماجراهای ژآن و ژان"، "وحشت در دبستان شومیان"، "هارپر و ارکستر دیوانه" و "خیالت تخت من بچه شرم"

عالیست مثل بقیه جلد هاش
ببخشید این اومده تمام شده یا نیومده
ته جدولی‌ها 6/ راز قلعه‌ی افسون‌شده