فروشگاه ساحره

نویسنده: جانّی رُداری
تصویرگر: نیکولتا کستا
شابک: 9786222041113
تعداد صفحات: 160
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 9-13 سال
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۳۰,۶۰۰ تومان
صبحِ روزِ جشنی باشکوه، ساحره فروشگاه اسباب‌بازی‌های جذابش را باز می کند و قطاری برقی و فوق‌العاده زیبا، به نام زوبین لاجوردی را بیرون می‌کشد و آن را در ویترین فروشگاه‌اش می گذارد. با آمدن این قطار، همه‌ی اسباب‌بازی‌ها جان می‌گیرند.

اسباب‌بازی‌ها وقتی پسری کوچک و فقیر را می‌بینند که نمی‌تواند اسباب‌بازی دل‌خواه‌اش را بخرد، تصمیم می‌گیرند فرار کنند تا پیش پسرک بروند و سفری پُرماجرا را شروع می‌کنند. آیا اسباب‌بازی‌ها به پسرکِ فقیر می‌رسند؟ چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود؟

* کتابی از برنده‌ی جایزه‌ی هانس کریستین اندرسن ۱۹۷۰

شما چه می‌گویید

نقاشیاش خعلی باحاله
من کتاب داستان فروشگاه ساحره رو هفته پیش از فروشگاه اینترنتی کتابم کو خریدم. یک کتاب خیال انگیز و پر ماجرا از دوستی اسباب بازی های جادویی و آدم ها! من عاشق داستان های با این ژانر هستم و از خوندن اونا لذت میبرم.قسمتی از پشت کتاب رو براتون توی این کامنت میذارم (صبح روز جشنی با شکوه، ساحره فروشگاه اسباب بازی های جذابش را باز می کند و قطاری برقی و فوق العاده زیبا، به نام زوبین لاجوردی را بیرون می کشد و آن را در ویترین فروشگاهش می گذارد. با آمدن این قطار، همه ی اسباب بازی ها جان می گیرند. و ...)ترجیح میدم بقیه داستان و خودتون بخونید. کتابی که در عمق احساس و تخیل زیباییه بخشش را بیان می کند و فکر می کنم این بهترین و عالیترین داستانی بود که تا به حال خونده بودم.داستانی که با آن به عمق فروشگاه ساحره می روی و با اسباب بازی ها جان میگری و هم بازی پسرک می شوی.این کتاب برنده جایزه ی هانس کریستین اندرسن 1970 شده .امیدوارم انتشارات هوپا کتاب هایی با این مضامین رو برای گروه سنی کودک و نوجوان بیشتر و بیشتر منتشر کنه.
اره منم یاد داستان اسباب بازیا افتادم اینجام اسباب بازیا زنده میشن وقتی میخوان برن پیش پسره که فقیره
کتاب با مزه ای بود و خوبه که بخشیدن هم به بچه ها یاد میده، مرسی از هوپا و فروشگاه خوب کتالبم کو
من اسباب بازیهش دوس داشتم یادکارتون اسباب بازی ها افتادم
از موضوع کتاب خوشم اومد ولی ای کاش چند صفحه از کتاب رو هم میتونستم بخونم
من اینو خریدم دیروزززز خیلی خوبه و عالی پیشنهاد میکنم شما هم بخریدش و از خوندنش لذت ببرید
فروشگاه ساحره