یاغی شن‌ها 1/ یاغی شن‌ها

نویسنده: آلوین همیلتون
مترجم: حامد شانکی
شابک: 9786008869443
تعداد صفحات: 288
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 17-30 سال
نام مجموعه‌: یاغی شن‌ها
قیمت:
۱۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۱۷۵,۵۰۰ تومان

موجودات فانی بر سرزمین میراجی حکومت می‌کنند، اما موجودات افسانه‌ای هنوز در بیابان‌های وحشی اطراف و مناطق دورافتاده‌ی میراجی پرسه می‌زنند و حتی شایعه شده‌است که جن‌ها جایی در این سرزمین جادو می‌کنند. برای انسان‌ها اینجا سرزمینی بی‌رحم است، به‌خصوص برای فقرا، یتیمان و زنان؛ و «امانی» هرسه‌ی این‌هاست. او تیراندازی ماهر است، اما هنوز نتوانسته به هدفی خارج از «داست‌واک» شلیک کند و راه فراری از این شهر بیابد، شهری کوچک در سرزمین میراجی که او در آن محکوم به مرگ یا ازدواج اجباری است.

امانی به دنبال راه فرار است و پسر مرموزی که هنگام مسابقه‌ی تیراندازی با او آشنا می‌شود، این فرصت را به او می‌دهد؛ پسری که شاید فرشته‌ی نجات او باشد. امانی هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد که همراه با یک فراریِ تحتِ تعقیب و سوار بر اسبی افسانه‌ای از داست‌واک بگریزد و به دلِ بیابان بزند، بیابانی که پیش از آن، فکر می‌کرد آن را خوب می‌شناسد...

در بیابان است که امانی حقایقی باورنکردنی را درباره‌ی خودش کشف می‌کند و در بیابان است که عشق سرزده از راه می‌رسد...

شما چه می‌گویید

خیییییلی عالی بود داستانش هم زمان هم هیجانی بود هم یه جوری شخصیت هاش خیلی آروم هستن بهت حس خیلی خوبی میده ممنونم از هوپا
یه کتاب قشنگ با فضا سازی خیلی خوب. طوری که به راحتی با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید و در ماجراجویی شخصیت ها شریک می‌شید و لذت می‌برید. البته که شخصیت های کتاب هم دوست‌داشتنی هستن. بی صبرانه منتظرم برم برای جلد بعدیش.
فضای جذاب و روند دلنشین کتاب هر خواننده ای رو به راحتی شما مجذوب خودش می کنه و شما رو در فضای داستان غرق می کنه این کتاب بدون شک از زیباترین کتاب های هست که خوندم
این کتاب واقعا فوق العادس! هر چی ازش بگم کمه به نظرم هر کسی بخونه به خودش لطف کرده آدمو عاشق بیایون میکنه :)
واقعا کتاب جذابیه با یک ترجمه عالی و گیرا. من عاشق این ترکیب هزار و یک شب و وسترن شدم و این ناحیه ای که نویسنده خلق کرده. هیجان در کنار آرامش رو با این کتاب میشه تجربه کرد یجا قلبت میاد تو دهنت یه جا ضربانتو میاره پایین:) مرسی از هوپا بابت ترجمه همچین کتابی خسته نباشید
یاغی شنها یه شاهکار به تمام معناست . این سومین باریه که دارم جلد اولو میخونم و حتی از اولین بار داستان جذابتر شده برام. تاثیر عجیبیه:) نکته ی قشنگ داستان غیر از استفاده از افسانه‌ها‌ی دور آتیشی و موجودات فانتزی، تو تلفیق تم غرب وحشی با تم خاورمیانه و داستانای هزار و یک شبه. اینو از صمیم قلب میگم، اگه یه نابغه یه آدم بود، اون قطعا همیلتونه.
ببخشید این گتاب مناسب 14 سال هست؟
سلام هانیه عزیز
این مجموعه کتاب مناسب گروه سنی 16 سال به بالاست.
باسلام!جلد سوم کی ترجمه میشه؟!
سلام دوست خوبمون

راستش درباره‌ی زمان انتشار جلدهای بعدی مجموعه‌ها نمی‌تونیم قولی بدیم و زمانی بگیم.
سلام‌به‌همه‌ی‌عزیزانی‌که‌این‌کتاب‌را‌خوانده‌اند.به‌نظر‌من‌این‌کتاب‌با‌ارزش‌ترین‌و‌البته‌‌با‌تمام‌وجودم‌میتوانم‌بگویم‌بهترین‌و‌زیبا‌ترین‌کتابی‌است‌که‌در‌تمام‌ جهان وجود دارد.‌من‌از‌ته‌وجودم‌آرزومند‌هستم‌که‌جلد‌دوم‌این‌جوار‌به‌زودی‌زود‌منتشر‌شود.
خیلی خوب بود به جرات می‌توانم بگم جز یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم
یاغی شن‌ها من شنیده بودم خیلی ترسناکه کتابش ولی اصلا ترسناک نبودش. هیجان انگیز و یه ذره هم وحشت داره ولی ترسناک نیستش. منتطرم شماره 2 چاپ بشه و بخرمش.
ممنون از کتاب خوبتون
من اول جذب جلد کتاب و تصویر اون شدم. ولی بعد از خوندن داستان واقعا خوشم اومد.
سلام و عرض خسته نباشید به شما و همه دوستان عزیزی که فرهنگ مطالعه و کتابخوانی رو گسترش می دید. من شخصیت اول داستان رو خیلی دوست دارم. فقط امیدوارم هرچه زودتر جلد دوم کتاب چاپ بشه.
سلام ممنون از کتاب خوبتون من کتاب یاغی شن ها رو امسال از نمایشگاه کتاب تهیه کردم و واقعا از خوندنش لذت بردم این کتاب برای گروه سنی جوان مناسبه. رمانی سرتاسر هیجان و ماجراجویی. واقعا از این که همچین کتابی رو مطالعه می کنم خیلی خوشحالم.می تونم بگم از داستانایی که خواننده بدون اینکه متوجه بشه غرق در داستان و درگیر تمام هیجانات اون میشه.فقط یک کلام فوق العاده است.
یاغی شن‌ها 1/ یاغی شن‌ها