آگوس و هیولاها 3/ ترانه‌ی پارک

نویسنده: ژائومه کوپونس
مترجم: سعید متین
شابک: 9786008869689
تعداد صفحات: 152
نوع کتاب: ترجمه
گروه سنی: 8-12 سال
نام مجموعه‌: آگوس و هیولاها
قیمت:
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰٪
۱۸۹,۰۰۰ تومان
سلام! من آگوس پیانولا هستم. الان دیگر باید بدانید که توی اتاقی پر از هیولا زندگی می‌کنم. نه؟ از بخت بدِ هیولاها، دکتر بروت ناتو آن بنده‌خداها را از کتابشان پرت کرده بود بیرون و جایی نداشتند بروند. ولی بدترین بخش قضیه این است که خود دکتر بروت و دستیارش،‌ نَپ، هم آمده‌اند سروقتمان و همین‌جور یک‌ریز بامبول سوار می‌کنند. حالا گیر داده‌اند که یک مرکز خرید درندشت بسازند که باعث می‌شود پارک شهرمان، گالِرنا، از روی نقشه محو شود. خوشبختانه پینتاکا با قلم‌موهایش و اُختاسُل با گیتارش اوضاع را سروسامان می‌دهند تا نقشه‌های دکتر بروت نقش بر آب شود.

کتابی با یک عالمه ماجرای عجیب‌ و هیجان‌انگیز!

شما چه می‌گویید

من جلد ۱ آگوس و هیولاها رو که خوندم اینقده خووووب بود که اومدم و همه شونو سفارش دادم.لطفا زودتر بهم برسونیدشون.منتظرممممم:) ممنون هوپا،ممنون آقای متین
عالیه.می خوام آگوس و هیولا های 4 رو بخرم و آگوس و هیولاها 3 خیلی خیلی خیلی قشنگه و من دوست دارم هزاربار که شده بخونم و هوپا ی عزیز آگوس و هیولا های 9 کی چاپ میشه؟

سلام دوست عزیزمون

فعلاً ما قراره همین ۸ جلد رو منتشر کنیم. 

بعضی از کتاب هاتون خیلی گرونن!

سلام دوست عزیزمون

ما هم بابت این موضوع ناراحتیم. ازت می‌خواهیم که بهمون حق بدی چون ما در تعیین قیمت نهایی کتاب بی‌تقصیریم. عوامل مختلفی مثل قیمت کاغذ، هزینه‌های چاپ و ... هستند که قیمت نهایی کتاب رو مشخص می‌کنند.تلاش می‌کنیم تخفیف‌های مناسبتی بیشتری رو هم برای کتاب‌ها در نظر بگیریم.

هوپا جونم میخواستم بگم سفارش بدم چقدر طول میکشه دستم برسه چون خیلی اگوس و هیولا ها را دوست دارم

سلام دوست عزیزمون

اگر تهران باشی 2 روز کاری و اگر شهرستان باشی حداکثر یک هفته زمان می‌بره. 

مجموعه های آگوس و هیولاها دارای داستان قشنگ همراه با تصاویر زیبا هستش
آگوس و هیولاها 3/ ترانه‌ی پارک